Saturday, February 6, 2010

kehidupan dalam kenangan - Salam perkenalan

Salam, inilah post pertama saya semenjak berkhidmat di anakledang0616.com, insyallah selepas dari pos ini, sya akan kembali semula aktif menulis.

Saya akan tetap menulis, menegakkan kebenaran, demi negara yang tercinta, kerana kebenaran ini selalunya susah hendak diterima, tetapi jikalau ada unsur khianat dan perpecahan, lazimnya mudah diterima.

Saya berhajat untuk menulis e-book tidak lama lagi, tajuknya pun saya tidak pasti lagi, tajuk apa yang hendak saya tulis. Tapi yang pasti, ebook pertama saya bukan untuk keuntungan tetapi, hanyalah untuk perkongsian ilmu kepada semua pembaca yang gemar membaca.

Penulisan yang ringkas tapi, isi yang padat. itulah matlamat anakledang0616. Dimmana datang nama anakledang0616? Anakledang0616 adalah diri saya.

No comments: